نوشته شده توسط : فاطی

دانلود فایل پاورپوینت نمای خشک

مزایای نمای خشک چیست

دانلود فایل پاورپوینت نمای خشک

در دنیای امروزی زیبایی و نوع طراحی نما های ساختمان گویای کلاس کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده‌ها و نقطه نظر‌ها و تفکرهای مدیران آن شرکت می‌باشد. از این رو مدیران رتبه اول سازمان‌ها و مؤسسات علاوه بر روش‌های جدید تبلیغات تلاش می‌کنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه‌ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آن‌ها باشد و به طوری که عکس‌های ساختمان‌ها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان می‌باشد
سیستم‌های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج‌های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش‌های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش‌ها در دهه هفتاد شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است.نمای خشک

مزایای روش اجرای نمای خشک

صرفه جویی در زمان : با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش بسیار مهمی را در این صنعت ایفا می‌کند و روش‌هایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شده‌اند همگی با استاندارهای مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و شاید بتوان گفت که با ارزیابی این فاکتور مهم ماندگار شده است. باکمی فکر متوجه می‌شویم که روش اجرای خشک نما می‌تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روش های سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخش های بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروه‌های آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهی‌های لازم در روش های قدیمی و سنتی دانلود فایل پاورپوینت نمای خشک.

طراحی مهندسی ساختمان و کاهش پرت مصالح

سازگاری رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی جوی

تولید صنعتی مصالح مصرفی ساختمان

قابلیت تنظیم و میزان کاری در نمای ساختمان

اجرای نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت به پنج روش اجرا می‌شود.

روش ثابت (Fixing)

روش ریلی ((Hanging

روش (H، L)   روش فیکس ریلینگ

هوک

مطالب رشته های معماری، عمران، شهرسازی و دیگر رشته ها نیز در فروشگاه ایرانیان شهرساز گذاشته شده است.

 

 

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم



:: برچسب‌ها: نمای , دانلود , خشک , پاورپوینت , فایل ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطی

پاورپوینت جاذبه های گردشگری کرمان

آثار و بنا های تاریخی استان کرمان

پاورپوینت جاذبه های گردشگری کرمان

کرمان از لحاظ ابنیّه تاریخی موجود جزو پنج شهر اول ایران به حساب می آید

مزار شاه نعمت الله ولی کرمانی[ماهان، ۸۴۰ هـ.ق]: آرامگاه یا آستانه ی شاه نعمت الله ولی در ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر کرمان در شهر ماهان واقع شده‌ است این بنا ۳۲۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. بخش اصلی آستانه شاه نعمت الله ولی،از یادگار های احمد شاه بهمنی دکنی  و بقیه در زمان شاه عباس اول، محمد شاه و ناصر الدین شاه ایجاد شده است.

باغ شاهزاده[ماهان، ۱۲۹۸ هـ.ق] :

باغ شازده که در شش کیلومتری ماهان قرار دارد به دستور "عبدالحمید میرزا فرمانفرما" حاکم کرمان در اواخر دوره قاجار بنا گردیده است. این باغ هر چند از باغ سازی و معماری اروپایی (فرانسوی) متاثر است؛ حال و هوای محلی هم در آن موج می زند.
این باغ دارای سردر ورودی بسیار زیبا، عمارت شاه نشین و حمام می باشد. از قسمت های ارزشمند باغ، شبکه ی آب رسانی و حوض های آن می باشد که در محور مرکزی باغ قرار دارد.

حمام گنجعلی خان استان کرمان

حمام: حمام گنجعلی خان از چند بخش کلی: سردر ورودی، رختکن، گرمخانه، حاکم نشین و نظافت خانه تشکیل گردیده است و یکی از زیباترین و قدیمی ترین حمام های ایران است که در اوایل قرن یازدهم ه.ق به فرمان "گنجعلی خان" ساخته شده و با نام موزه مردم شناسی، پرجاذبه ترین نقطه توریستی شهر کرمان محسوب میشود

چهار سوق بزرگ گنجعلی خان کرمان

بازار:
چهار سوق بزرگ گنجعلی خان محل تقاطع بازار های شمالی، جنوبی و شرقی-غربی است. نمای داخلی آن پس از بازسازی سقف فرو ریخته توسط میرزا شکرا... که با نقاشی های رنگ و روغن در دوره قاجاریه تزئین شده، پوشش و چهره مردم این دوره را به نمایش می گذارد. سقف چهار سوق، بلندترین و بزرگترین سقف بازار به شمار می آید و به سبک با شکوهی بنا شده است. چهار سوق مسگری نیز در گوشه شمال غربی میدان واقع شده، بازار های مسگری غربی و شمال میدان را به هم پیوند می دهد.

در فروشگاه ایرانیان شهرساز مطالب رشته های معماری، عمران، شهرسازی و دیگر رشته ها نیز گذاشته شده است.

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم



:: برچسب‌ها: کرمان , پاورپوینت , گردشگری , جاذبه های ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطی

دانلود فایل پاورپوینت سقف های فضایی

تعریف سازه فضایی

دانلود فایل پاورپوینت سقف های فضایی

یک سازه فضایی را می‌ توان بصورت یک سیستم سازه‌ ای در نظر گرفت که از عضو های خطی تشکیل شده است و طرز قرارگیری آن ها به گونه‌ ای است که بار ها به صورت سه بعدی منتقل می‌ شوند. در بعضی موارد، ممکن است دو بعدی نیز باشند. یک سازه فضایی اغلب شکل سطحی صاف یا منحنی گونه را به خود می‌ گیرند. واژه قاب فضایی مخصوص سازه‌ هایی است که اتصالات صلب دارند. دانلود فایل پاورپوینت سقف های فضایی

تاریخچه سازه فضایی

شاید قدیمی‌ ترین نمونه‌ ها از آن چه امروزه به عنوان قاب فضایی می‌ شناسیم (که دارای امتیاز‌ هایی نظیر سبکی، مقاومت، سه بعدی، امکان تولید انبوه و اجرا به روش سازه‌ های مدولار می‌ باشد) توسط مخترع تلفن، الکساندر گراهام بل (۱۹۲۲- ۱۸۴۷) رواج یافت. در دهه اول قرن ۲۰ او خرپا های فضایی مرکب از قطعات ۴ وجهی و ۸ وجهی را آزمایش کرد. گراهام بل خصوصیات دو گانه مقاومت بالا و سبکی وزن را با فرم‌ های ۴ وجهی سه بعدی صلب به نمایش گذاشت و از آن ها در بسیاری از پروژه‌ هایش استفاده کرد. با وجود پیشرفت حاصل از تلاش‌ های گراهام بل در زمینه خرپا های فضایی سه بعدی سبک وزن در اوایل قرن ۲۰، تا قبل از معرفی سیستم مرو (MERO) در سال ۱۹۴۳، این خرپا ها در معماری کاربردی نداشتند. این اولین سیستم شبکه فضایی بود که به صورت گسترده در دسترس معماران و مهندسان قرار گرفت و توسط دکتر مکس منگرینگ هوسن (۸۸- ۱۹۰۳) معرفی شد.‍

مزایای استفاده از سازه‌ های فضایی

زیبایی:
طراحی اجزاء سازه‌ای در این سیستم به گونه‌ای است که سیستم اجرا شده از چنان زیبایی برخوردار است که در اکثر پروژ ه‌های اجرا شده، سازه به صورت نمایان باقی می‌ماند، حتی در بسیاری از موارد جهت نماسازی‌ ها از این سیستم استفاده می‌گردد.
امکان همزمانی اجرای سازه فضایی با عملیات ساختمانی دیگر از آنجایی که روش‌های مختلفی برای بافت در این سیستم وجود دارد، امکان همزمانی اجرای این سیستم با دیگر فعالیت‌های ساختمانی بطور هم‌زمان و بدون مزاحمت وجود خواهد داشت.
عبور تأسیسات از داخل سازه اجرا شده:
فضای موجود بین لایه‌های سازه فضایی اجرا شده محل مناسبی را جهت عبور تأسیسات برقی و مکانیکی که می‌بایستی در سطح سالن پراکنده شود فراهم می‌سازد با این مزیت که این تأسیسات از حداقل دید برخوردار می‌باشد و هم چنین اتصال این قطعات و قطعات الحاقی دیگر نظیر تابلوها، نور افکن‌ها و ... به راحتی و در تمامی سطح ایجاد شده وجود خواهد داشت.

در فروشگاه ایرانیان شهرساز مطالبی در رابطه با رشته های معماری، عمران، شهرسازی و دیگر رشته ها نیز گذاشته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم



:: برچسب‌ها: سقف های , پاورپوینت , دانلود , فضایی , فایل ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()